PIŁKARZYKI WYNAJEM
Stoły do gry w piłkarzyki są integracyjną atrakcją dla wielu osób na imprezach firmowych, eventach, spotkaniach i wydarzeniach. Klasyczne piłkarzyki stołowe są najbardziej lubianą grą przez wszystkie pokolenia. Sama gra w nie, wyzwala wiele pozytywnych emocji. Stoły do piłkarzyków doskonale znoszą upływ czasu, dlatego świetnie uzupełniają naszą ofertę retro atrakcji i flipperów na wynajem. Posiadamy również inne atrakcje piłkarskie takie jak fliper World Cup Soccer, czy refleksomierz z tablicą piłkarską. Do dawnych czasów zabierze nas automat do gier zręcznościowych Arcade, który umożliwia nam zagranie w takie klasyki jak „Soccer Brawl” i „Football Champ”. Wynajem piłkarzyków wraz z pozostałymi atrakcjami o tematyce piłkarskiej doskonale wzbogacą imprezy integracyjne, eventy firmowe, pikniki rodzinne i wydarzenia sportowe.
STOŁY DO GRY W PIŁKARZYKI
Futbol stołowy posiada po każdej stronie po 4 drążki dla każdej drużyny. Mecze najczęściej rozgrywane są przez dwie lub cztery osoby. Piłeczkę wrzuca się na środek boiska przez otwór, który znajduje się pomiędzy drążkami. Za bramkami znajdują się kostki, dzięki którym możemy bez problemu zaznaczyć ilość strzelonych bramek. Po golu, łatwo wyjmuje się piłeczkę z otworu. Wygrywa ta drużyna, która strzeliła najwięcej bramek swojemu przeciwnikowi.
WYNAJEM PIŁKARZYKÓW NA IMPREZY
Popularne piłkarzyki mogą stanowić samodzielną atrakcję piłkarską podczas mniejszych imprez i eventów, a także urozmaicić czas w trakcie przerwy w konferencji, spotkaniu, szkoleniu czy strefie kibica. Stoły do gry w piłkarzyki nie mają ograniczeń wiekowych, więc każdy może spróbować swoich sił w walce o zwycięstwo. Ta cudowna rozrywka ćwiczy refleks, trenuje zręczność manualną, ale przede wszystkim uruchamia wyobraźnię. Piłkarzyki stołowe, które przeznaczyliśmy na wynajem, idealnie nadają się do organizacji zawodów i integracji pracowników.
STOŁY DO PIŁKARZYKÓW WYNAJEM
Dane Techniczne
Czas pracy na imprezie: 8h + czas rozłożenia (30 min) i złożenie sprzętu
Zasilanie: brak
Waga urządzenia: 80 kg
Wymiary do transportu: szerokość 80 cm, długość 152 cm, wysokość 40 cm
Wymiary po rozłożeniu: szerokość 77 cm, szerokość z drążkami 125 cm, długość 150 cm, wysokość 89-91 cm
UWAGA! Wymagany ciąg komunikacyjny bez schodów
Winda o wymiarach (szerokość 86 cm, długość 160 cm)
WYNAJEM – STOŁY DO PIŁKARZYKÓW NA IMPREZY
Rozpoczęcie meczu
Zawodnicy obu drużyn rzucają monetą. Ta, której wynik losowania będzie widoczny na górze monety wygrywa. Następnie wybiera stronę stołu, po jakiej chce grać lub prawo do serwu.
Serw i „Zasada Gotowości”
Po każdej bramce lub złamaniu zasad gry przez przeciwnika, należy w czasie rozpoczęcia meczu wprowadzić piłkę na boisko z linii pomocy. Natomiast „Zasada Gotowości” oznacza każdorazowe umieszczenie piłki na planszy do gry.
Serw:
Serwujący gra zgodnie z „Zasadą Gotowości”. Może zapoczątkować serw również wtedy, gdy piłkę usytuowano obok środkowego piłkarzyka z linii pomocy.
„Zasady Gotowości”
Aby rozpocząć mecz, zawodnik jednej z drużyn musi mieć pewność, że rywal jest gotowy do gry. Ma on 3 sekundy na udzielenie twierdzącej odpowiedzi, po czym serwujący w ciągu trzech sekund musi rozpocząć grę. Zawodnik podaje piłkę pomiędzy dwa piłkarzyki. Każdy kolejny serw uzyskuje ta drużyna, która poprzednio utraciła bramkę. Taka sama zasada dotyczy przegranych setów, czyli zawodnicy, której drużyna poniosła porażkę w poprzednim secie, rozpoczyna pierwszy serw w kolejnych setach spotkania.
WYNAJEM STOŁÓW DO GRY PIŁKARZYKI
Pole gry
Do pola gry zalicza się obszar boiska oraz to, co znajduję się nad jego powierzchnią do poziomu band i bramek.
Piłka w grze
Od chwili serwu piłka jest cały czas w grze do momentu, gdy opuści płytę boiska, zawiesi się w martwym polu, skończy się czas gry lub zawodnicy zdobędą bramkę.
Piłka autowa
Jeśli piłka zostanie wystrzelona poza pole gry i uderzy w cokolwiek innego niż powierzchnię boiska lub szczyty band to uznawana jest za „piłkę autową”. Grę wznawia się z linii obrony przeciwnej drużyny. Obszary bocznych krawędzi stołu liczą się, jeżeli piłka po uderzeniu w nie, błyskawicznie wróci do gry.
Nie wolno strzelać tak, że piłka pokonuje długi dystans w powietrzu nad liniami konkurentów. W przypadku wykonania takiego wystrzału, drużyna traci piłkę, a serw wykonują przeciwnicy. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy piłka odbije się od innej linii i wyleci w górę.
Martwa piłka
Jest to piłka, która zatrzymała się i żaden piłkarzyk nie jest w stanie jej dotknąć. „Martwą piłkę” należy ponownie zaserwować, jeśli znajduje się pomiędzy liniami pomocy. Natomiast, gdy piłka jest „martwa” pomiędzy linią pomocy a bramką, to taką piłkę należy wprowadzić do gry obok linii obrońców w najbliższym miejscu, gdzie się zatrzymała. Grę wznawiamy zgodnie z wyżej opisaną „Zasadą Gotowości”.
PIŁKARZYKI STOŁOWE WYNAJEM NA EVENTY
Czas
Każda drużyna może skorzystać z dwóch „Czasów” na set, gdzie zawodnicy mogą odejść od stołu. Każda z przerw może trwać maksymalnie 30 sekund. Gdy piłka jest w grze, ale nieruchoma to „Czas” przysługuje drużynie posiadającej piłkę. Jeśli piłka nie jest w grze to „Czas” mogą wziąć obie drużyny, a nawet zamienić swoje pozycję w trakcie jego trwania. Gdy „Czas” skończył się to grę należy wznowić z tej samej linii, w jakiej znajdowała się piłka przed braniem „Czasu”. Piłkę wprowadzamy na boisko zgodnie z „Zasadą Gotowości”.
Punkt zdobyty (gol, bramka)
Piłka, która wpadła do bramki zgodnie z przepisami, zaliczana jest do „punktu zdobytego”, choćby wypadła z bramki i/lub opuściła pole gry. Jeśli występują wątpliwości, co do strzelonego gola, należy wezwać Sędziego, który rozstrzygnie spór. Jeżeli Sędzia na podstawie informacji od widzów czy zawodników nie jest w stanie orzec, czy piłka wpadła do bramki, to w takim przypadku gol nie może zostać uznany za zaliczony.
Obracanie drążkiem
Nie wolno obracać drążkiem piłkarzyka o więcej niż 360 stopni bezpośrednio przed lub po uderzeniu w piłkę. Nie sumuje się stopni obrotu tych z przed i z tymi po kopnięciu w piłkę.
Podawanie
Piłka zatrzymana nie może bezpośrednio przemieścić się z linii pomocy na linię ataku zawodników. Przed podaniem taka piłka musi zawadzić chociaż o dwóch piłkarzyków.